2014-09-03

Popaganda 2014 - dag 1
Popaganda spenderades också detta år på Eriksdalsbadet den sista helgen i augusti. Zottie o jag skyndade oss från jobbet på fredagen för att halvvägs till festivalplatsen hamna mitt i det enormt blöta regn som föll under nästan två timmar. Inledningen på festivalen fick bli ett glas vin på Clarion innan vi utrustade med regnponchos tågade ner mot tonerna av musik. Under kvällen fick vi nostalgidansa till Kelis, lyssna på otroligt vacker musik av London Grammar, dansa lite till då The Pains of Being Pure at Heart äntrade lilla scenen och avsluta med sing-a-long till Lily Allen och hennes musik som till så stor del präglade min Sydostasienvistelse 2009. Kvällen fortsatte på Strand där jag hann höra de sista låtarna med Amason, kramas med mina fina vänner och avsluta med dans till Håkan. Bra festivalstart helt klart!!

No comments:

Post a Comment