2016-12-26

I augusti var det dags att börja jobba igen efter fyra veckors semester, men det roliga tog inte slut för det!
1. En kväll gick Z och jag ut och åkte longboard.
2. Första helgen i augusti spenderades på Rockelstad slott där Anna och Henrik gifte sig och hade fantastisk bröllopsfest i dagarna tre.
3 & 4. Helgen efter åkte Zottie, Sara och jag till Göteborg och Way Out West. Tyvärr regnade det mesta av festivalen bort, men fina dagar hade vi i a f.
5. Vi spenderade lite mer tid på Trädgården och fotoautomaten. Älskar dem där två!
6. Jag var på Grönan med Lania och Danne för att se Johnossi. Hoppfull inför nya plattan!
7. Ida och Andreas bjöd in till födelsedagsfika. Linn och Frank var gulliga.
8. Och så var vi visst lite mer på Trädgården...
9. Sista dagen för Yayoi Kusamas utställning på Moderna skyndade jag o Z dit, fast vi hade planerat att gå i flera månader...
10. Sen köpte jag en grön sammetskeps och näsring.
11. I september åkte jag o familjen till Mallorca och fick bevittna fantastiska morgnar.
12. När jag inte badade, vilket jag gjorde typ hela tiden, läste jag böcker.
13. Hemma i Stockholm igen hade jag o Z en heldag med besök på Håkanutställningen på Wetterling gallery.
14. Löven hade blivit röda och vackra medan jag var bortrest.
15. En toppenhelg inleddes med Justice på Under bron och sen inspelning med bandet.
16. En intensiv spelning med Crystal Castles på Berns...
17. ...följdes av spelning med Lejonsläktet på Kägelbanan samma kväll.
18. Jag klippte min lugg igen och sen gick Z och jag på fest hos Karoline o Fredrik.
19. Sen gick jag o Karoline på Regina Spektor på Cirkus.
20x4. 9e november. En mörk dag för framtiden, men det mest fantastiska snövädret kom till Stockholm och helt plötsligt fick en pulsa i halvmeter djup snö. Det var åtminstone fint.
21. Det var fint borta i Barnängen.
22 & 23. Efter en heldag på SÖS-akuten lyckades jag ta mig till Södra teatern och Jens Lekman tillsammans med Zottie o Lania.
24. En kväll bakade Z och jag lussebullar och drack julmust.
25. Sen var det dags för Håkan på Globen.
26. Håkan
27 & 28. Håkan
29. 16-17/12 var datumen för mina två sista Kentkonserter. Men det får det bli ett eget inlägg om.

No comments:

Post a Comment