2016-01-12

Sen så kom då försommaren, regnsommaren, högsommaren och sensommaren.

1. Ida och Andreas följde med på Tantoklafset i början av juni.
2. Min äldsta vän Anna tog läkarexamen i Uppsala så jag åkte upp för utspring och mottagning.

3. Sen blev det midsommarafton och jag gjorde en krans som vanligt.
4. På Bråvalla blev det mycket Håkan & Broder Daniel mellan spelningarna.

5. Frank hade helt plötsligt blivit så stor så han lärde sig rulla över på mage i gröngräset.

6. Första helgen i juli åkte jag med familjen till Gotland.

7. Vi hade medelhavsvärme hela helgen.

8. Maria.

9. Sen var det helt plötsligt dags att flyga till New York via Helsingfors.
10. Tillbaka i Stockholm hittade vi Amanda och Karoline på Bar Brooklyn.
11. På en av toaletterna på Trädgården hittade jag spår av en av mina favoritillustratörer; Bim Eriksson .
12. Sen var det dags för Sthlm Music & Arts på Skeppsholmen.
13. HBDM.
14. Strax innan semestern tog slut grillade vi på Skinnarviksberget.
15. Tillbaka på jobbet målade jag en life-size Pippi Långstrump.
16. Sen tog jag lite semester igen och åkte på kräftskiva ute på Tjockö.
17. Vi åt middag nere på bryggan i Räfsnäs.
18. Ett rivaliserande gäng som såg ut precis som vi kom.
19. Helt plötsligt var vi sjukt många...
20. Närheten till Reimers gjorde att Z och jag kunde ta oss många kvällsdopp.
21. Way Out West!

22. Vi Vego-peppade och hänger väl på Stefan Löfvens kontor nu...
23. Det regnade guld på First Aid Kit.
24. Glassgubben som följt efter Z och mig hela sommaren dök upp obehagligt nära våra hem.
25. Så hängde vi förstås var och varannan helg på Trädgården.

No comments:

Post a Comment